Et samlested for linker til oppskrifter og inspirasjoner funnet på nett! Sjekk sidemeny for kategorier.

onsdag 29. mai 2013

Ang annonsering via ITH.













Jeg får en del henvendelser angående annonsering, og muligheter for det.
Dessverre kan jeg ikke gjøre alt gratis, da domener, server osv ikke er gratis. :-)
Ikke minst, tar det mye tid.
-Men jeg synes det er gøy!

Mulighetene for samarbeid/annonsering er feks:

- Jeg kan sette opp blogg for deg.
- Jeg kan arrangere give aways for deg.
- Annonsering. (sider, butikker, forlag etc)
Dersom du har lyst på et samarbeid med bloggen min,
samt min facebookside; Inspirasjon Til Håndarbeide,

vennligst ta kontakt på mail: lille-t@live.no for mer informasjon og priser.
Man kan også lese litt mer oppe på fanen "For annonsører"

Blogging og fb-sider har, som kjent, utviklet seg stort, og blitt et flott sted for markedsføring av nettsider, virksomheter og produkter. 

Men et lite PS ang facebook- sider: 
Mange reklamerer for sine egne sider osv på andres sider, 
det er dessverre ikke lov, samt at det er rett og slett ikke høflig.... 
En side-eier legger mye jobb og ofte penger på promotering i sin side, og da blir det litt leit at noen skal komme og "bruke" det for å lette sitt eget arbeid med å få følgere inn på sin side.
Feks: går man inn i en butikk, så begynner man ikke å selge sine EGNE ting der, eller står og roper at kom-kom inn i miiin butikk.. (hahahaha, ser det for meg. )
De aller fleste gjør dette uten å tenke seg om, men har du fb-sider, nettbutikker osv selv-så MÅ man sjekke reglementet for det man gjør.

Stoooor klem!
Håper dere som ba om info ble klokere. <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...