Et samlested for linker til oppskrifter og inspirasjoner funnet på nett! Sjekk sidemeny for kategorier.

søndag 5. mai 2013

Boken Handmade!


Jeg var så utrolig heldig å få spørsmål fra Motor Forlag
om jeg ville motta denne boken fra dem. 
Ville jeg det?
Jaaaa! :-D

Jeg blir så kjempeglad for slike spørsmål!
Denne boken sto høyt på ønskelisten, 
da jeg vet hvem mange av disse menneskene
som har bidratt med mønstre er.
Jeg syntes også forrige bok, Made By Me
var superflott!

om det skulle være fristende.

Jeg må si at den er verdt å ha i hus,
så jeg anbefaler den meeeer enn gjerne!
 50 oppskrifter på søm,
og virkelig inspirerende!


1 kommentar:

  1. Venter på å få den i posten, månedens bok fra Hobbyklubben. Gleder meg masse ! c",)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...