Et samlested for linker til oppskrifter og inspirasjoner funnet på nett! Sjekk sidemeny for kategorier.

tirsdag 21. mai 2013

Gi-bort! *Avsluttet*

dit:

Vinner er cecilie@grandt.no !!
Jeg har sendt deg mail!

Tusen takk for at dere deltok! :-)

 

Denne herlige pakken kan èn heldig vinner 
få i posten fra Leanne.

HER finner dere nettbutikken også!

Du kan få tre lodd:

-Del dette innlegget på FB eller blogg.
-Lik Leanne`s FB side.
- Lik Inspirasjon Til Håndarbeide sin side på FB.

NB!!
Husk å legge igjen kontaktinfo + hvor mange lodd du tar
i kommentarer.
Konkurransen er kun for norske deltakere,
dvs innenlands sending av gaven.

Trekning foretas på søndag 26.mai 2013.

36 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. da har jeg likt og delt på fb ..begge sidene.. og vil også takke for flotte sider:9 Gun Westad.

    SvarSlett
  3. Tar tre lodd jeg. :-) mvh stina bekkelund

    SvarSlett
  4. Da ble det 3 lodd på meg. ;)

    SvarSlett
  5. glemte e-postadressen min jeg! Har likt, likt og delt! ;) anki82@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Her og! :) 3 lodd :)

    SvarSlett
  7. Da ble det 3 lodd på meg:) oktra@hotmail.com

    SvarSlett
  8. 3 lodd :) ida-molstad@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Flott premie, så her må jeg friste lykken :-) To lodd til meg, ettersom jeg liker begge de nevnte sidene på facebook.

    SvarSlett
  10. Då blir det kunn eit lodd på meg, eg har ikkje facebook.

    SvarSlett
  11. LIkt og delt begge sider

    SvarSlett
  12. Prøver lykken og tar to lodd :)

    SvarSlett
  13. 3 lodd på meg også.
    Lin Tingvoll :)

    SvarSlett
  14. Da ble det tre lodd her. :) cecilie@grandt.no

    SvarSlett
  15. Tre lodd på meg. :)

    SvarSlett
  16. Tre lodd på meg :-)
    stine.renden@gmail.com

    SvarSlett
  17. To lodd på meg. :)
    birgit.karbo@gmail.com

    SvarSlett
  18. tre lodd på meg. Hegebergjord@gmail.com

    SvarSlett
  19. 3 lodd til meg!

    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  20. Det blir vel 2 lodd hvis det ikke teller at jeg har likt denne siden i over lengre tid :-)

    SvarSlett
  21. Da blir det 3 lodd på meg!

    SvarSlett
  22. 3 lodd på meg:)) k-ivros@online.no

    SvarSlett
  23. Tre lodd: Delt på Facebook, likt Leannes FB-side og likt FB-siden Inspirasjon til Håndarbeide - for lenge siden :)
    mstroemm@online.no

    SvarSlett
  24. ..og tre lodd her ;-)

    SvarSlett
  25. Birgitta V27/5/13 13:53

    Hei :) 3 lodd til meg...har likt og delt begge sider :)

    SvarSlett
  26. Lillian Midttun27/5/13 14:13

    Blir tre lodd på meg og ;-)lillian_77@live.no

    SvarSlett
  27. tiina brandtzæg27/5/13 14:29

    Hei! # lodd til meg også :) Har likt og delt ;)
    johtii@msn.com

    SvarSlett
  28. Hei,

    2 lodd :) Likt begge sider :)
    info@elsgoodies.com

    SvarSlett
  29. Tre lodd her, - liker og deler! :) evamari0601 at yahoo.com

    SvarSlett
  30. Hei ;-) 3 lodd til meg :-) Liker og delt ..

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...