Et samlested for linker til oppskrifter og inspirasjoner funnet på nett! Sjekk sidemeny for kategorier.

torsdag 18. april 2013

Gratis mønster på fleecebukser til barn!


Denne filmen viser fremgangsmåten.
Link -dersom du er på nettbrett.

HER kan du laste ned gratis mønster i forskjellige størrelser!

Fra 3mnd-1 år og til 7/8 år!

Flott, hva??

Mitt tips: sy på ribb i bena, eller bruk strikk, i hvertfall til de små barna.
Jeg har en litt 'smal' snuppe i hus, så jeg forlenger som regel bena i bukser en del.
Da varer de leeeeenge. :-)

2 kommentarer:

  1. Kan du linke HER'en din ;) Der en kan laste ned forskjellige str. Takk for flotte oppskrifter :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hahaha! Jeg gir meg ooover. :D
      Beklager, jeg er visst litt svimete for tiden, skjønner jeg. :-)

      Tusen takk for at du sa ifra! <3

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...